Kundservice

I den här sektionen hittar du e-tjänster, blanketter, villkor, broschyrer och instruktioner på ett samlat ställe.

Kundservice Företag

Vad vill du veta mer om?

Situationshjälpen

Vanligaste frågorna till kundservice just nu

Kan jag kvitta en månadsfaktura mot en kredit på en faktura som baseras på årlig rapportering, och vice versa?

Vad innebär "lön hänförlig till annan månad"?

Hur ska lönen fördelas på tidigare månader?

Hur får jag behörighet till Mina sidor?

Jag är ensam anställd på företaget och äger företaget. Ska jag månadsrapportera lön?

Var finns information om den nya månads­­rapporteringen?

När och hur ska jag använda Avtals­pension SAF-LO efter 65 år respektive Kompletterande pensions­premie efter 65 år?

Ska jag ta med anställda som en viss månad inte har fått ut någon lön, exempelvis timanställda?

Tas det ut någon kostnad för arbetare över 65 år?

Jag har lagt in felaktigt slutdatum på upp­märkning/anställning på en person och vill ändra datumet i det manuella gränssnittet. Hur gör jag?

Till vilka bankgironummer ska fakturan för tjänste­männens respektive arbetarnas försäkringar betalas in?

När fakturerar ni kostnaden för en viss månad?

Vad ska ingå i lönesummorna?

Kan jag teckna försäkrings­avtal för min au pair genom Fora?

Hur tecknar man försäkrings­avtal?

Hur säger man upp försäkrings­avtalet?

    Ring kundservice

    Helgfria vardagar 08.00-17.00
    08-787 40 10

    Mellan 11.00 - 13.00 ringer många till oss. Om du har möjlighet att ringa någon annan tid så får du hjälp snabbare.

    Skicka e-post via Mina sidor

    För att få svar i ärenden som rör ett specifikt avtal eller där personuppgifter behöver anges eller dokument bifogas. Logga in för att kommunicera säkert med kundservice.

    Kontaktuppgifter

    Postadress
    Fora AB
    101 56 Stockholm

    Leveransadress för bud och paket
    Sveavägen 44, Stockholm

    Öppettider
    Bud och leveranser: 08.10 - 16.45
    (16 maj - 15 september 08.10 - 15.45).

    Observera!
    Vi tar inte emot annat än bokade eller nödvändiga besök
    (bud, företagspost och liknande) på vårt kontor.

Om du inte är nöjd

För oss är det viktigt att du som kund blir nöjd.
Kontakta oss om du har synpunkter på handläggningen av ditt ärende.