I den här sektionen hittar du e-tjänster, blanketter, villkor, broschyrer och instruktioner på ett samlat ställe.
Företagskunder
Vad ingår i försäkringsavtalet? Vem ska vara huvudadministratör för avtalet? Hur tecknar eller säger jag upp ett avtal?
Vilka uppgifter krävs vid registrering och rapportering? Vem ska märkas upp och hur görs det? Hur vet jag vilken personalkategori en anställd tillhör?
Vilka anställda ska rapporteras varje månad? Hur gör jag om jag behöver korrigera inrapporterad lön? Vilka lönetyper ska hänföras till annan månad?
Hur snabbt skickas månadsfakturan efter rapporteringen och hur ser den ut? Varför får jag två olika fakturor från Fora? Kan jag hitta mer detaljerade kostnader någonstans?
Ska jag märka upp och rapportera tjänstemännen varje månad? När ska rapportering till Företagares egen försäkring göras?
Varför går Fora över till månadsrapportering? Varför görs övergången stegvis? När ska tjänstemännens löner börja rapporteras varje månad?
Mellan 11.00 - 13.00 ringer många till oss. Om du har möjlighet att ringa någon annan tid så får du hjälp snabbare.
För att få svar i ärenden som rör ett specifikt avtal eller där personuppgifter behöver anges eller dokument bifogas. Logga in för att kommunicera säkert med kundservice.
Postadress
Fora AB
101 56 Stockholm
Leveransadress för bud och paket
Sveavägen 44, Stockholm
Öppettider
Bud och leveranser: 08.10 - 16.45
(16 maj - 15 september 08.10 - 15.45).
Observera!
Vi tar inte emot annat än bokade eller nödvändiga besök
(bud, företagspost och liknande) på vårt kontor.